Alla inlägg under februari 2012

ja

Av Anton Eriksson - 23 februari 2012 02:37

Ja ni kanske har märkt att jag inte skrivit något på denna jävla sida på ett tag och det är eftersom min dator inte ville vara med längre och jag vill inte höra några ävla klagomål om de isf kan ni ju gå in på nån jävla fjortisblogg där de skriver antingen om hur jävla arga de är på att de inte fick sin parfym för 8000 som hon tar använder 35liter utav varje gång eller hur ledsna de är för att killen de ville ha valde de enda rätta.. När min dator kommer hem blir de mera o bättre ilska ifrån mej.

Av Anton Eriksson - 23 februari 2012 02:17

Att hämta en julgran brukar inte vara några större krussiduller eller hur?

Men i vissa fall kan de vara förbannat jävla svårt..

Jag vet inte hur gammal jag var men jag vet iaf att vi hade en mintgrön 245GLT som hela familjen satte sej i för att åka till skogs och införskaffa oss en granjävel..


De va snö ute och vi skulle hämta en julgran som skulle pryda insidan av vårt hus. Min far var styrman och mor satt bredvid. skogen vi skulle var min fars skog och för att komma in måste man åka på en fruktansvärt liten och värdelös väg och självklart var den översnöad också.

Min mor utbrast att vi skulle parkera ute vid vägen och gå in men far min kom med de berömda sista orden: Det går fint!

Vi kom ca 100 meter sen körde vi fast utav helvete.. Vi försökte febrilt att få loss bilen med både granris och att knuffa bilen utan några som helst resultat... Så mor och far började gå för att hämta den där förbannade granjäveln och direkt när dom var ur sikte så fick lillebror panik och vrålade som en idiot.. de hörde mamma och hon vände så far fick gå själv och hämta granen. När han kom tillbaka ringde han till en bonne som bodde i närheten och han hoppade in i trakton och kom nästan direkt men när han väl kom och skulle ställa traktorn i rätt postion för att slita bort biljäveln så kör självklart fast med traktorjäveln...

Så där stod vi med en 245a och en traktor totalt närgrävda i snön utom några som helst tecken på att ta sej loss så bonnen som körde fick ringaa till en annan bonne för att komma med en större traktor förr att dra loss den traktorn han kom efter typ 20minuter och slet loss traktorn därefter slet han loss våran bil... De tog oss alltså 3 timmar att hämta en stackars liten granjävel vi var både kalla blöta och hungriga men vi hade iaf en fin granjävel att trösta oss med....

Av Anton Eriksson - 23 februari 2012 01:49

ja detta var tamejfan inte igår.. Men just i detta nu ligger jag i min säng och glor på king kong.

Iaf till min fundering..

Jag råkar vara fast för volvo och iomed det så är man en volvoraggare och hatad av många speciellt polisen..

En lärare sa till mej en gång att enligt statistiken så är de ungdomar i modifierade volvos som har mest skit rent utsagt på sig.

Men de e ju inte så märkligt om man tänker lite på det så äre inte ett dugg konstig. Vi är knappast inte de lugnaste som är ute på vägarna o vi kör med friska medvindar imellanåt och drf är snutarna ute efter oss speciellet inte ett dugg märkligt eller hur?

MEN när man blir stoppad av ingen anledning alls och poliserna går runt och bokstavligen letar böter bara för att göra livet surt för oss gör mej riktigt jävla förbannad.. Liksom bara för man råkar vara bilintresserad ska man tamejfan inte behandlas som skit? poliserna kan ha högsta prioritet på vi som har fordon som kräver en hel del omsorg och peng, de har de alltid haft och kommer alltid att ha... Jag har aldrig riktigt förstått poängen med detta? är de för att vi råkar föredra att spendera tusentals kronor och timmar i garage än att springa efter nån läderkula som några stackars barn ifrån indien suttit och knåpat ihop för riktig pisslön... Alltid när man möts av dessa fördomar och hat mot oss bilintresserade så blir man mer än förbannad!

Jag fattar fan inte varför man ska vara hatad pga av ett intresse? De e ju förhelvete nästan rasism...

Vi som är bilskadade älskar de vi håller på med och vi ser alltid en orginalbilar som ett ämne inte ett färdmedel som endast duger att frakta arslet i...

Bara för att vi åker bil är vi inte sämre vi är nog tamejfan nästan bättre...

Detta är min mening om detta rör detta upp ilska hos nån läsare har jag nog tamejfan lyckats.


Av Anton Eriksson - 15 februari 2012 02:18

Jag blir lite lätt förbannadpå en del ungjävlar ibland alltså... ibland vill man bara soppa tillbaka ungjävlarna där de kom ifrån så föräldrar kan göra om dom.. Men ibland hjälper nog fan inte ens de.. Då ska bara kärringjäveln hålla ihop benen så inte gubbfan kommer in med den lille veken.. Men iaf när ja hade förra bilen och jag har en liten grusväg så man kommer ner till verkstan iaf där stod det ett gäng ungjävlar o lekte inget som stör mej ett jävla dugg men när ungjävlarna ställer sej mitt ivägen och bara blänger på mej som ett gäng efterblivna kossor så äre ju självfallet att man blir förbannad.

Iaf eftersom man kan hantera sin ilska så ypperligt så hänger ja ut huvet och säger "kan ni vara snälla och flytta på er?" fast näää de lät mer "FLYTTA PÅ ER DÅ FÖRHELVETE!!" iaf de flyttade på sej och jag kom fram till verkstaden och hissade upp bilen och började massakrera bromsarna på min "kära" bil.

När ja hade kommit halvvägs så hör jag röster så tittar jag ner mot vägen och TRO PÅ FAN där stod hela ungaskaran och blygade som några fullkomligt efterblivna helveten...

Jag hade inte ork till att bry mej så jag lät de hållas.. men när jag slant och slog knogarna i det mjuka fjäderbenet gjorde jag ett högljutt glädjerop och de försvann fortare än kvickt. Jag vart nöjd.

Nästa historia e från häromdagen då jag skulle in till storstaden och tanka bilen så jag lämnade gatan och råkade sladda till litegrann inget mer med det alltså.

Jag hade på tok för dåligt med soppa för att ta mej in till staden så jag vände och åkte tbx o när ja kom tillbaka så står alla ungar och blänger som helvete och ena ungen har en stark jävla pannlampa som bländade likt ett par dryga extraljus... Jag går in o hämtar kortet och drar mot storstan igen så går ena ungen ut ivägen med högerhanden höjd som nån jävla polisjävel? vad i helvete trodde han?? att jag skulle stanna eller? skrattretande...

Av Anton Eriksson - 10 februari 2012 00:32

Nu äre såhär att när man ligger bakfull som en gris o har supit till 4 på morronen så vaknar man klockan 7 på morronen av en äckligt gäll röst som vrålar "KLAAAAAS" i 4timmar i sträck o eftersom man e lugnet själv så har man ingen lust alls att gå ut på gatan med en bössa av lämplig kaliber och separera huvet från kroppen.... Men man är på tok för lat o bakfull för att ens resa sej ur sängen.. Men men... En annan gång när man skulle upp o jobba kl3 på morgonen så har en dåre stått från klockan 12 på dagen o varvat med folkrace bilen och inte faaaaan gav han sej förns 21:00 heller då vart man så där måttligt glad på honom... men men orkade inte bry mej då heller men vafan har man räknat med av folk som där de inte är skottat ända fram? eller vafan de har inte ens en shyffel.. man börjar ju undra lite när ungen kommer fullt fiskemunderad med spö och hela helvete på en folkrace tävling där närmaste sjö ligger flera mil bort? ja fifanfifan...

Av Anton Eriksson - 10 februari 2012 00:00

De va ett par år sen då man fortfarande var ett epasvin. Jag och herr s skulle åka på en epatraktor-träff och vi tog med oss fröken A o fröken B på äventyret. Vi hämtade töserna i Arslesund och styrde den gröna 240in mot nya mål. Eftersom att de va en A-traktor vi åkte så körde jag 100% lagligt på R50 för att undvika poliserna... Men sen så kom vi till Brändåsen där vi svängde ner för att fylla på med dyr vätska i tanken så vi slapp soppajuck. Men när vi stod och tanka så gick flickorna in för att betala. Men när vi står o tankar kommer en kvinna och börjar gapa på oss.

Hon sa: Är det verkligen nödvändigt att åka så sakta där de vi riktiga bilar är ute och åker? jag var tvungen och bromsa jättehårt för att inte köra in i er!

o herr S kontrar med: Men förfaan vi har väl för helvete lika stor rätt som dej att vara ute på vägen??? o såg du inte LGF skylten i bakkant?? de betyder att vi inte kör fortare än 30 fattar du inte de??

Frökenarsle: Nu ska du tamejfan inte stå o mopsa upp dej!!! Tänk om lastbilen bakom hade kört in i rumpan på mej då hade de inte gått så bra för mina små barn här!!(hon hade två yngre barn med sej)

Herr S tog till sin lugna stämma och sa;NU JÄVLAR ÄRE SÅHÄR ATT JAG KANSKE VÄRDERAR DEN HÄR SKÖNHETER IIKA HÖGT SOM DINA JÄÄVLA UNGAR(och slog en rejäl smäll i taket) O FATTAR INTE DU VAD SKYLTEN PÅ SKUFFEN BETYDER SKA DU FAN INTE KÖRA BIL!!!

De slutade med att hon vände o gick och vi åkte i samma veva och enbart för att hon skulle ha anledning att vara arg på oss så åkte vi förbi henne på varvstopp o hon vänder sej om o vrålar åt oss o jag med otroligt oirriterande skratt åkte förbi och gav på fullt därifrån mot örebro. När vi väl kommit in börjar fröken A må dåligt och åkte med ett annat gäng ligister hem och så skulle såklart fröken A me så de sluta med att jag o herr S åkte ett varv på mässan med smurfhits på järnet...

:D

Av Anton Eriksson - 9 februari 2012 00:20

Ni som får för att fråga massa saker så ska ni veta lite saker...

Dum fråga får dumt svar.

Frågor om mej avböjs.

Fråga va ni vill men jag lämnar inga direkta namn eller dylikt..

O jag nämner inga namn på vänner släkt eller liknande.

Av Anton Eriksson - 8 februari 2012 23:45

Ja nu äre såhär att de har varit halt väglag en tid nu och jag kör med full respekt för väglaget men inte överdrivet.. Iaf jag var ute och åkte och höll h-begränsingen som var 80km/h och längre fram ser jag ett par otroligt dryga bakljus närma sej och inte tänkte jag på mer på de.. O när jag närmade mej så ser jag att bilen färdades i hissnande 25km/h och jag fick stå på pallen för att inte köra in i arslet på bilen vars förare var rädd för den rackarns pedalen längst till höger.. Men just fan de e ju halt! inte en suck att stanna så istället vare bara full patte om bilfan istället för att köra in i den.. ja flög om bilen på sladd! o nu till min poäng visst man ska ju anpassa hastigheten men de där var väl att ta i? om ena bilen ligger i 80 o andra har parkeringsböters varning så undrar man vilken som är farligast? de blir ju att man får stå på pallen för att inte fara rätt in i räva på framförvarande... Samma sak när jag hade min gamla svarta kioskvältare. Jag kom runt en böj där jag höll ca 90km/h och längre fram ser jag en orangeröd 340 som ska svänga in och köpa blomster.. Jag fick stå på tvärnit och va ca 1-5cm från att damma rätt in i röven på tantens bil(ochja de va en gammal kärring) jag fick precis stop på bilen innan ja slog rätt in i en stor grushög.. Riktigt rädd vart man ju såklart och stannade och fick mej en rejäl skopa av kärringen och folk som sett de... O jag (lugnet själv som aldrig blir arg) så jag tar till min lugna o stämningsfulla röst och sa precis vad jag tyckte om hela situationen och med min lugna röst vrålar jag att om inte jag tvärnitat hade jag tamejfan dödat kärringen... visst gamla människor ska få köra bil men ska man parkera mitt ivägen pga av att man e rädd för trafiken ska man FAAAAN STANNA INNE O KÄKA KATTMAT!!!!!!!! Jävla rugguggel!!! dö förfan du är en belastning för samhället!!!!!

Presentation

Guddagens mitt namn e Anton och tänkte skriva ut lite utav mina bravader i livet i hopp om att lugna ner mej en skvätt.. observera att mitt typ av/språk och ordval är lite udda:p

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards