Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Ungjävlar.

Av Anton Eriksson - 15 februari 2012 02:18

Jag blir lite lätt förbannadpå en del ungjävlar ibland alltså... ibland vill man bara soppa tillbaka ungjävlarna där de kom ifrån så föräldrar kan göra om dom.. Men ibland hjälper nog fan inte ens de.. Då ska bara kärringjäveln hålla ihop benen så inte gubbfan kommer in med den lille veken.. Men iaf när ja hade förra bilen och jag har en liten grusväg så man kommer ner till verkstan iaf där stod det ett gäng ungjävlar o lekte inget som stör mej ett jävla dugg men när ungjävlarna ställer sej mitt ivägen och bara blänger på mej som ett gäng efterblivna kossor så äre ju självfallet att man blir förbannad.

Iaf eftersom man kan hantera sin ilska så ypperligt så hänger ja ut huvet och säger "kan ni vara snälla och flytta på er?" fast näää de lät mer "FLYTTA PÅ ER DÅ FÖRHELVETE!!" iaf de flyttade på sej och jag kom fram till verkstaden och hissade upp bilen och började massakrera bromsarna på min "kära" bil.

När ja hade kommit halvvägs så hör jag röster så tittar jag ner mot vägen och TRO PÅ FAN där stod hela ungaskaran och blygade som några fullkomligt efterblivna helveten...

Jag hade inte ork till att bry mej så jag lät de hållas.. men när jag slant och slog knogarna i det mjuka fjäderbenet gjorde jag ett högljutt glädjerop och de försvann fortare än kvickt. Jag vart nöjd.

Nästa historia e från häromdagen då jag skulle in till storstaden och tanka bilen så jag lämnade gatan och råkade sladda till litegrann inget mer med det alltså.

Jag hade på tok för dåligt med soppa för att ta mej in till staden så jag vände och åkte tbx o när ja kom tillbaka så står alla ungar och blänger som helvete och ena ungen har en stark jävla pannlampa som bländade likt ett par dryga extraljus... Jag går in o hämtar kortet och drar mot storstan igen så går ena ungen ut ivägen med högerhanden höjd som nån jävla polisjävel? vad i helvete trodde han?? att jag skulle stanna eller? skrattretande...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anton Eriksson - 12 maj 2014 03:30

Finns det någon dag som låter så föraktad som Måndag? Bara just o höra måndag får en o vilja börja spy... Finns nog ingenting jag hatar så otroligt mycket som en måndag hur fan kan man avsluta något så härligt som en helg med först söndag som bara ...

Av Anton Eriksson - 22 januari 2014 01:03

Jaha ta o göra ena försök o riva liv i bloggaluring. vill varna känsliga läsare för mitt språkbruk. jaha har vart inne o läst på några andra bloggjävlar o vafan läser man?! Jo om den ena som käkat en bulle i Flen o den andra har köpt nya skosnör...

Av Anton Eriksson - 21 februari 2013 21:56

sidär nu skramla ja igång bloggen igen! dessvärre blir de lite ändringar men det märker ni. Ja idag va ja inne på Marieberg o köpte ny mus till datorn o den funk.... TRODDE NI DE SJÄLVA ELLER??? I'M BAAAACK ARGARE ÄN NÅGONSIN! Massor med spänna...

Av Anton Eriksson - 7 maj 2012 00:10

jaha de va då tamejfan inte igår man skrev här.. men iaf mina ilskna inlägg kommer att fortsätta! Så nu till min historia. Polaren skulle lägga ner sin vattenskoter i den lokala sjön när överste skithuves fru kommer och gapar att där fick man min...

Av Anton Eriksson - 2 april 2012 02:37

Som ni kanske läst så är mina inlägg rätt fyllda med ilska och rent utsagt en del hat men ni som läser ska icke känna er träffade då jag inte menar några vänner visst kanske de där med fotbollsstridigheterna men jag ser inte de som blodigt allvar men...

Presentation

Guddagens mitt namn e Anton och tänkte skriva ut lite utav mina bravader i livet i hopp om att lugna ner mej en skvätt.. observera att mitt typ av/språk och ordval är lite udda:p

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards