Direktlänk till inlägg 7 maj 2012

eogmoegmoegm

Av Anton Eriksson - 7 maj 2012 00:10

jaha de va då tamejfan inte igår man skrev här.. men iaf mina ilskna inlägg kommer att fortsätta!

Så nu till min historia.

Polaren skulle lägga ner sin vattenskoter i den lokala sjön när överste skithuves fru kommer och gapar att där fick man minsann inte lägga ner den för att den "lät så mycket" jajo visst vattnet för ju lite liv om sej men skotern i sej låter tamejfan ingenting.. men sen helt plötsligt vart hon ägare till hela byn? jag förstår faktiskt inte hur man kan göra sej själv till ägare av byn på en pissekvart? ja för hon ägde minsann sjön och vägen till affären... ja iaf jag var inte närvarande vid denna händelse men några veckor senare åkte jag på grusvägen som går förbi deras dotters hus eller vems de e och eftersom de har hästar o grejor så sänker man hastigheten av ren respekt för djurens skull visst jag hade lekt rallybil innan men förbi hästarna lektes de INTE!



O när ja åker förbi står överste skithuve o gapar o skriker så jag stannar o frågar vafan saken gäller och han skrek "ja hoppas du lärde dej något nu! här kör man inte hur som helst" och jag vrålade tillbaks "Joo jag gör" och jag slår i etta och ställer mig på fullt spjärn och fulla uppställ därifrån o ja ser gubbfan springer och vrålar "halt"??? vem i helvete tror han att är? hade han bemött mig med respekt så hade han fått respekt tillbaks! men håller man på så, så värderas man lika högt som VATTNET JAG SKITER I!!! den förbannade jävla idiotfan.. händer de en gång till så ska jag tamejfan placera om hela jävla gräsmattan till mina innerskärmar... bara för man att vart inom militären behöver man förfan inte konvertera om till hitler hansjälv!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anton Eriksson - 12 maj 2014 03:30

Finns det någon dag som låter så föraktad som Måndag? Bara just o höra måndag får en o vilja börja spy... Finns nog ingenting jag hatar så otroligt mycket som en måndag hur fan kan man avsluta något så härligt som en helg med först söndag som bara ...

Av Anton Eriksson - 22 januari 2014 01:03

Jaha ta o göra ena försök o riva liv i bloggaluring. vill varna känsliga läsare för mitt språkbruk. jaha har vart inne o läst på några andra bloggjävlar o vafan läser man?! Jo om den ena som käkat en bulle i Flen o den andra har köpt nya skosnör...

Av Anton Eriksson - 21 februari 2013 21:56

sidär nu skramla ja igång bloggen igen! dessvärre blir de lite ändringar men det märker ni. Ja idag va ja inne på Marieberg o köpte ny mus till datorn o den funk.... TRODDE NI DE SJÄLVA ELLER??? I'M BAAAACK ARGARE ÄN NÅGONSIN! Massor med spänna...

Av Anton Eriksson - 2 april 2012 02:37

Som ni kanske läst så är mina inlägg rätt fyllda med ilska och rent utsagt en del hat men ni som läser ska icke känna er träffade då jag inte menar några vänner visst kanske de där med fotbollsstridigheterna men jag ser inte de som blodigt allvar men...

Av Anton Eriksson - 2 april 2012 02:15

Jahapp förra inlägget må vart lite luddigt men hoppas mitt budskap gick in... Men eftersom jag nu hamnat i detta bloggträsk så har man av ren nyfikenhet glott in på andras bloggar(obs ej några jag känner) Men har iallafall sett ett mönster i det he...

Presentation

Guddagens mitt namn e Anton och tänkte skriva ut lite utav mina bravader i livet i hopp om att lugna ner mej en skvätt.. observera att mitt typ av/språk och ordval är lite udda:p

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards