Alla inlägg under mars 2012

Av Anton Eriksson - 29 mars 2012 23:57

Börjar få lite idetorka så jag behöver tamejfan eran jävla hjälp! skriv gärna ner någe ni kanske stör er på eller liknande så skriver jag ett litet skriveri om det bästa förslaget! så era halvlabila fanskap SKRIIV

Av Anton Eriksson - 29 mars 2012 23:47

Ja detta är väl ett ämne alla har synpunkter på här är mina..

Dessa gapande skrikande dårar är inget annat än fruktansvärt irriterande.. Saken görs ju inte bättre när de hivar på sig 38 liter parfym så stanken är outhärdlig och att ansiktet är täckt med 44kg spackel så man verkligen inte ser hur de ser ut är ju inte heller bättre.. O nu till de jag stör mej mest på.. hur de stavar?!?!?! VEM I HELVETE HAR LÄRT DOM STAVA? vem fan får ordet "typ" till "teip"???? visst de finns dom med stavningssvårigheter men man behöver väl förhelvete inte göra sej till? när de skriver "cheey" vem i helvete får tjej till cheey??????? detta måste vara så oerhört sinnesförvidna människort så hälften vore tamejfan nog? varför ska man trassla till de så förbannat hela jävla tiden? äre för att göra sej märkvärdig eller för att man är tillräckligt sinnesslut för detta?

Jag blir så trött på de inte fan ska man låta de svenska språket lida för att man e fjortis..

Av Anton Eriksson - 26 mars 2012 00:17

Har inte skrivit här på ett tag nu men nu äre dags igen... har klurat ut en typ av lista på saker ja stör mej på.



Tanter i kön som ska trassla med rabbatkuponger.

Irriterande eller vaddå? man e helst stressad som fan o måste handla livsnödvändigheter såsom snus en dricke eller dylikt och de är en liten kö och såklart längst fram i kön ska trasselolga som ska leta på sina rabbatkuponger som de sparat sen 1884 och dessutom har en hel hög av dom med 800-900 st varav 799-899 har gått ur.. O viss respekt har man för äldre eftersom deras tempo ofta är oerhört segt. Men när de står o krånglar med sånt jävla skit för att spara hissnande 3,50 för att de ska vara så förbannat snåla så de har råd med finsprit istället för att gå till traktens lokala brännare. Man får tamejfan damp dessa är fanimej en börda o eftersom att lugnet oftast försvinner i dessa situationer slutar de oftast med att man lägger grejorna i frysdisken och åker till grannbyn och handlar..




Sölkukar.

Som ni förstått så är jag inte välbekant med sölkukar i trafiken.. Men exempel man ska iväg o greja med diverse roligheter. Men såklart så står glädjemätaren på tråkigt så man ska fylla på med den omtalade dyra vätskan. Jamen självfallet där står om inte mindre än herr sölkuk som ska trassla med kvitton o fan vet vad?!?! en normal människa vill väl inte låta folk vänta i 37år på att dom ska få tanka o skyndar iaf litegrann men de andra som inte vet vad stress är och ska helst tälta vid pumparna blir man ju bara förbannad på. O eftersom man e lugnet själv så vidtar man aldrig åtgärder? men att varva som ett sinneslött svin och hänga sej på hornet brukar förkorta tiden från 37år till ca 15min.




Ungar.

De här gäller absolut inte alla ungar men en del alltså som gör allt i sin makt för att bli så hade som möjligt är dom jag talar om. Exempelvis när jag åkte hemåt med min nya bil hinner ja inte ens komma fram till huset förns samhällets misslyckade utdragningar står och terroriserar resterande medmänniskor än bara sina föräldrar. Jajo iaf så står dom mitt i vägen och blockerar min framfart o ja får bromsa men ne inte faan flyttar de på sej utan står demostrativt mitt i vägen för att irritera mej och man har mer än god lust att förena dessa irriterande moment med både asfalt och framvagnsbalk men detta vore ju otroligt oetiskt att förstöra nye bilens frontparti med massa cyklar och hjälmar. Hemska tanke.




Självutnämnda poliser.

Ja då var vi här igen... Man är ute i sin extravagansa vagn och glider o eftersom att det är underhållande att låta högerfoten falla så låter de ju såklart lite mer än hyundai fitta(japp bilmodellen som vi kallar "jazz" heter egentligen fitta) så möts man ibland av griniga gubbar eller kärringar som ska visa sej vara överherrar eftersom de inte tål att låta andra ha kul eftersom de antagligen låg och samla tulpaner när deras kompisar var ute och svirade så ska de låta andra lida pga av att vi har roligt.. så sånt avhjälps med att gapa och skrika osv och tro att de förtjänat respekt och att man ska dämpa gasfoten men inte i hela helvete gör man detta! man måste ju absolut trycka ner dessa människor till respektnivån "toavatten" genom att köra som en vettvillig och verkligen visa att man inte lyssnar på dessa förbannade sumprunkar.




Besserwissrar.

Visst jag kan faktiskt vara lite av en besserwisser ibland i vissa ämnen och ibland har jag fel och ibland inte... Men när dom ska visa sej vara bättre än andra med sina iprincip helt onödvändiga kunskaper och tro att folk blir imponerade som de själva hade velat kalla de "intellekt" så blir de flesta INTE det utan de flesta blir bara irriterade på att de ska visa sej så jävla märkvärdiga på ingenting.. så fatta de förfan att ni vet varför nankingkong är född så är detta inget raggningsknep utan mer eller mindre avtändande.. 




Bensinpriser.

Detta är ett äme som upprör många men iaf så börjar jag undra varför i helvete de ska vara sån förbannad skatt på soppan??? vi i sverige behöver bränsle men fortsätter de såhär så kommer hela sverige stanna för de e ingen som fattar att vi behöver bilarna för att kunna frakta arslet till jobb osv o inom mitt yrkesval så kommer hela svenska logistiknätverket att stanna eftersom att många firmor/företag/butiker bygger på att ha leveranser av lastbilar o budbilar o kommer inte dessa fram i tid eller inte alls så kommer sverige att gå tillbaka till stenåldern! visst miljön är ju tydligen ett "problem" men inte fan ska vi ta död på den tekniska utvecklingen för de? de finns väl viktigare saker att oroa sej för... men icke ställ miljontals bilar på skroten! MILJÖVÄNLIGT!!!

Av Anton Eriksson - 1 mars 2012 13:37

Nu har ja inte skrivit någe här på ett jävla tag.. Jaja men sånt händer alla... 

Nu ska ja vara riktigt modig o gnälla på mångas favoritprogram men de här med storebror? Jag ser tamejfan inte något som helst jävla nöje i o se en grupp sinnesutbrända människor i nått jävla hus med några jävla uppdrag eller vafan det är? och dessutom kamera övervakat.. Hörde dessutom att nått jävla ägg va gravid? VAD I HELVETE TÄNKAR SÅNA MED??????? iaf jag ser inte nöjet..

Presentation

Guddagens mitt namn e Anton och tänkte skriva ut lite utav mina bravader i livet i hopp om att lugna ner mej en skvätt.. observera att mitt typ av/språk och ordval är lite udda:p

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards