Alla inlägg under januari 2014

Av Anton Eriksson - 22 januari 2014 01:03

Jaha ta o göra ena försök o riva liv i bloggaluring.
vill varna känsliga läsare för mitt språkbruk.

jaha har vart inne o läst på några andra bloggjävlar o vafan läser man?!
Jo om den ena som käkat en bulle i Flen o den andra har köpt nya skosnören till sina converse dojjor?!
Veeeem faaaaaaan vill läsa om Henry von Dinkelballe har käkat bullar i Flen???
Eller Fia von knutkuk har köpt nya skosnören????
Visst fan folk får skriva va dom vill men vafaaan... visst vem vill läsa om att jag nästan eldade upp epatraktorn under första provturen eller när jag o herr gasa vart hotade för en förnämlig 244Luxe vi ägt i 2 timmar...
jag anser de vara lite intressantare än att von dinkelballe har käkat bullar... känns mest som idétorka från deras sida?!
O vafan är problemet me dagens jävla människor?! Varenda jäävel tror dom är rockstjärnor för de har råkat visa pattarna på sin blogg så dom får tiotusentals läsare på en kväll... men gissa??
De är till 99% säkerhet att de e en kåt 15åring som sitter o halar skinn till dina bilder!!!:D
O är de nån som tar illa vid sig av detta inlägg så VET ni att jag har rätt!
O klaga bästifan ni vill ja värderar klagomålen lika högt som vattnet ja skiter i!:D
e la lite ringrostig på detta så kommer Förstoppningsgris bli fler o mer ogenomtänkta inlägg!

Presentation

Guddagens mitt namn e Anton och tänkte skriva ut lite utav mina bravader i livet i hopp om att lugna ner mej en skvätt.. observera att mitt typ av/språk och ordval är lite udda:p

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards