Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Anton Eriksson - 29 januari 2012 21:19

http://na.se/nyheter/askersund/1.1522660-bil-bombarderad-med-agg
haha gött att man fick responsför mitt samtal till polisen i torsdags! men ni kanske undrar vrf ja tar o ringer till snuten ist för o vidtar andra åtgärder? men iaf eftersom alla i denna förbannade bajlåda till by jag bor i ringer alla snutarna till förbannalse så fort di ser en sänkt volvo. så varför inte vara lika feg som dom? liksom han ja misstänker som kastat äggen är närmare 50år och allt han kan är att gnälla och kolla porrfilm.. De e ju dumt att gå ut och ta ett lugnt snack med mej som en vuxen människa? visar han respekt så visar jag respekt men nää herr ingetsocialtlivmenjaharmycketporrfilmer ska stå och kasta ägg på bilen ist? men får ja så mogen reaktion kommer jag ju ge mej? HA! i HELVETE HELLER!!! Fulla uppställ me fina varvstopp förbi aset! nu ska gubbjäveln få smaka!!! hoppas han kastar mer ägg och jag lyckas se de då ska jag tamejfan kasta motorblock på hans bil!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Guddagens mitt namn e Anton och tänkte skriva ut lite utav mina bravader i livet i hopp om att lugna ner mej en skvätt.. observera att mitt typ av/språk och ordval är lite udda:p

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards