Alla inlägg under maj 2014

Av Anton Eriksson - 12 maj 2014 03:30

Finns det någon dag som låter så föraktad som Måndag?
Bara just o höra måndag får en o vilja börja spy...
Finns nog ingenting jag hatar så otroligt mycket som en måndag hur fan kan man avsluta något så härligt som en helg med först söndag som bara är en förberedelse inför denna hemska dag... o de här med o sova en söndagskvällsjävel? Haha glöm de ditt satans as!
Låt dej vaggas till sömns av hällregn eller att du ställt alarmet på fel klockslag.
Hade måndag funnits som person så hade de vart den där jobbiga jäveln som sitter o ifrågasätter tamejfan allt... när allt är så noggrant förklarat som de kan bli så kommer alltid en följdfråga ex: hur startar man en lampa? De e en såndär människa man bara vill ha glad dansbandsmusik i öronen ett varmt o välkomnande leende och ett stadigt massivt 2" järnrör i stadig hand.
Varför kan man bara inte få slippa detta öde som man skall möta varenda jävla förbannade veckjävel.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Guddagens mitt namn e Anton och tänkte skriva ut lite utav mina bravader i livet i hopp om att lugna ner mej en skvätt.. observera att mitt typ av/språk och ordval är lite udda:p

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards